ماشین لرنینگ

ماشین لرنینگ

مدت: 144 ساعت

تعداد جلسات: 48 جلسه

شرح و سرفصل ها

در این دوره تمامی مفاهیم ریاضی مورد نظر برای درک الگوریتم ها از پایه آموزش داده میشود. ویژگی منحصر به فرد این دوره نسبت به دوره های مشابه،  پیاده سازی  الگوریتم ها  از ابتدا با زبان برنامه نویسی پایتون می باشد. همچنین علاوه بر آن نحوه استفاده از کتابخانه ها برای پساده سازی الگوریتم ها نیز آموزش داده خواهد شد.در این دوره نرم افزار پایتون به صورت جامع تدریس میشود و این دره بدون پیشنیاز است.

این دوره بر روی کار با دیتاست های معماری متمرکز خواهد شد و در  طول کلاس با بررسی مقالات معماری در این حوزه دانشجویان با نحوه نوشتن مقاله آشنا میشوند. تمامی الگوریتم های آموزش داده شده بر روی دیتاست ها پیاده خواهد شد تا دانشجویان با نحوه پیاده سازی هر الگوریتم در دنیای واقعی آشنا شوند.  در پایان دوره و در صورت خواست و  با همکاری دانشجویان، مقالاتی در این حوزه نگارش خواهد شد.

در طول کلاس پس از پایان آموزش هر الگوریتم جلسه ای برای تمرین و کار با دیتاست ها اختصاص داده شده است.

علاوه بر الگوریتم های موجود کار با نحوه  چهار کتابخانه مهم  pandas , matplotlib  , numpy , seaborn  آموزش داده خواهد شد.

مخاطبان

  1. دانشجویان معماری و  نیز غیر معماری.
  2. به خصوص دانشجویان دوره دکتری و کارشناسی ارشد برای انتخاب موضوع پایان نامه  و نیز اپلای کردن.

پیش نیازها

بدون پیشنیاز

برنامه تحصیلی

  1. شرایط پرداخت/ پیش پرداخت مبلغ 5.000.000 تومان به صورت نقدی و مابقی مبلغ 9.000.000تومان طی 2 قسط (تحویل چک برای کلاسهای حضوری الزامیست)  به تاریخ  یک و دو ماه بعد از شروع کلاس قابل پرداخت است.(در زمان تخفیفات تعداد اقساط یک نوبت کاهش میابد)  لازم به ذکر است در صورت عدم پرداخت به موقع، دسترسی به کلاس مسدود خواهد شد.                                   
  2. لازم به ذکر است در صورت عدم پرداخت به موقع شهریه کلاس، دسترسی دانشجو به کلاس آنلاین مسدود می‌گردد.
  3. تذکر/حضور فعال در جلسات کلاس الزامی است و در صورت غیبت بیش از سه جلسه با صلاح دید استاد مربوطه دسترسی دانشجو به کلاس مسدود می‌گردد.                                                                                       
  4. جهت دریافت مدرک فارغ التحصیلی حضور در کلاس ها و کسب نمره مجاز از استاد الزامی است.      
  5. پیشبینی ما برای استارت این دوره حدودا اواخر بهار 1403 است.  

دوره های مرتبط